Termostat Kubota V1200, V1205

Termostat Kubota V1200, V1205 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V1200, V1205.

Termostat Kubota V1200, V1205 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.

Zwartą budową skrzyni korbowej wyróżnia się np, czterocylindrowy silnik małej mocy (10 kW). Wał korbowy tego silnika jest ułożyskowany tylko na dwóch łożyskach głównych, przy czym nie są to łożyska dzielone, lecz mają kształt tulei. Łożysko przy kole zamachowym jest osadzone w dużej pokrywie przykręconej do czołowej ścianki skrzyni korbowej. Umo­żliwia to wkładanie i wyjmowanie wału przy montażu i demontażu silnika.

W silnikach o dzielonych wałach korbowych ułożyskowanych w łożyskach tocznych stosuje się tzw. tunelowe skrzynie korbowe.

Ślizgowe łożyska główne wału korbowego są z reguły dzielone. Górna część łożyska, tzw. oprawa, jest wykonana w odlewie kadłuba, dolna zaś, zwana po­krywą, najczęściej jest przymocowana dwiema mocnymi śrubami. Często stosu­je się śruby dwustronne (w odlewie aluminiowym zawsze). Ze względu na zna­czne obciążenie pokrywa łożyska ma zwykle przekrój dwuteowy. Rozstaw śrub mocujących jest możliwie mały, w celu zmniejszenia momentu zginającego po­krywę. Śruby te, podobnie jak śruby korbowodowe, wykonuje się z wysoko­gatunkowej stali stopowej i obrabia cieplnie. Śruby dokręca się kluczem dyna­mometrycznym, podobnie jak śruby korbowodowe.