W sprzedaży rozrusznik i alternator Kubota S2600, S2602. Posiadamy rozruszniki i alternatory Kubota S2600, S2602 regenerowane oraz używane. Sam decydujesz jaki potrzebujesz.
Przy zakupie rozrusznika i alternatora Kubota S2600, S2602 podaj nam pełne dane z numerem seryjnym, które odczytasz ze starego.
Rozrusznik i alternator Kubota S2200
W ofercie również rozrusznik i alternator do silnika Kubota S2200.
Sworzeń smaruje się bądź rozbryzgowo olejem, który przedostaje się otworami w główce korbowodu, bądź pod ciśnieniem olejem doprowadzanym przez kanał wywiercony w trzonie korbowodu.
W pewnych konstrukcjach, zwłaszcza w silnikach motocyklowych, zamiast tulejki brązowej w główce korbowodu umieszcza się łożysko igłowe. Trzon korbowodu ma najczęściej przekrój dwuteowy.
Gdy sworzeń tłokowy jest smarowany pod ciśnieniem, wtedy w trzonie korbowodu jest wywiercony kanał o średnicy 4-h8 mm (zależnie od długości korbowodu), doprowadzający olej.
W silnikach z normalnym (nie składanym) wałem korbowym korbowody zawsze mają łby dzielone, tzn. z odejmowaną pokrywą. Pokrywę z pozostałą częścią korbowodu najczęściej łączy się za pomocą dwu śrub. Dokładność połączenia obu część uzyskuje się przez zastosowanie pasowanych śrub lub schodkowej płaszczyzny podziału łba. Nakrętki śrub zabezpiecza się przed odkręcaniem zawleczką lub odginaną podkładką blaszaną. Ostatnio nie stosuje się zabezpieczania nakrętek śrub korbowodowych, gdyż wystarczające zabezpieczenie stanowi siła zacisku wstępnego.