Pompa paliwa, pompka zasilająca Kubota S2600, S2602

W ofercie pompa paliwa do silnika Kubota S2600, S2602. Dostępne na miejscu pompy podające paliwo we wszystkich wersjach. Elektryczna pompa paliwa, pompa podająca paliwo oraz pompka zasilająca na wałek rozrządu Kubota S2600, S2602 oferowane przez naszą firmę.

Pompa zasilająca Kubota S2600, S2602 dostępna od ręki.

Pompa paliwa, pompka zasilająca Kubota S2200

W ofercie również pompa paliwa, pompka zasilająca do silnika Kubota S2200.

Podstawowym parametrem decydującym o własnościach trakcyjnych zestawu złożonego z ciągnika i przyczepy jest wskaźnik mocy je­dnostkowej określający liczbę koni mechanicz­nych przypadającą na jedną tonę ciężaru ca­łego zestawu. W celu osiągnięcia wysokich prędkości tech­nicznych przejazdu i uniknięcia blokowania przez zestaw tras zbyt wolną jazdą wskaźnik mocy jednostkowej m powinien mieć wartość co najmniej 10 KM/T. Przy zestawach o naj­wyższych ładownościach dopuszczalnych prze­pisami drogowymi, tj. w zakresie 32-4-38 T, wymagałoby to stosowania ciągników o mocy 300-4-400 KM. Praktycznie w kraju brak jest tego typu ciągników i z konieczności stosowane są ciągniki dające wskaźnik poniżej 10 KM/T, nie należy jednak schodzić poniżej wartości 7 KM/T.

Nieco odmiennie przedstawia się zagadnienie mocy ciągników balastowych ciągnących przy­czepy niskopodłogowe o ładowności do 100 t. Zestawy takie poruszają się z bardzo małymi prędkościami, stąd wskaźnik mocy jednostko­wej, zwłaszcza przy przejazdach po terenie pła­skim, może spaść do wartości 3-4-3,5 KM/t.