Cewka gaszenia do silnika Kubota S2600, S2602.
Cewki Kubota S2600, S2602 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.
Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.
Cewka gaszenia Kubota S2200
W ofercie również cewka gaszenia do silnika Kubota S2200.
Aby smarowanie silnika było prawidłowe, poziom oleju w misce olejowej nie może spaść poniżej określonego minimum.
Do kontroli prawidłowości smarowania służy manometr umieszczony na desce rozdzielczej samochodu i włączony w obieg oleju. Dla utrzymania stałego ciśnienia oleju niezależnie od prędkości wału korbowego w przewodzie tłocznym umieszcza się zawór przelewowy, który otwiera się samoczynnie z chwilą, gdy ciśnienie oleju wzrośnie do określonej wartości. Dzięki temu nadmiar tłoczonego oleju spływa z powrotem do miski olejowej.
Odmianą systemu smarowania pod ciśnieniem jest tzw. system suchej miski olejowej. Różni się on od opisanego systemu tym, że zbiornik oleju jest zamknięty i umieszczony na zewnątrz silnika. Spływający po ściankach komory korbowej olej gromadzi się w jednej lub dwóch studzienkach (wgłębieniach) miski olejowej, skąd dodatkowa pompa przetłacza go do zbiornika oleju. W takim systemie smarowania silnik musi mieć zatem co najmniej dwie pompy oleju.