W sprzedaży rozrusznik i alternator Kubota D950. Posiadamy rozruszniki i alternatory Kubota D950 regenerowane oraz używane. Sam decydujesz jaki potrzebujesz.
Przy zakupie rozrusznika i alternatora Kubota D950 podaj nam pełne dane z numerem seryjnym, które odczytasz ze starego.
W wielu silnikach nie przewiduje się specjalnego smarowania sworznia tłokowego, gdyż wystarczające jest smarowanie olejem rozpylonym w komorze korbowej. W górnej części główki korbowodu zwykle jest przewidziany otwór do smarowania sworznia mgłą olejową.
W dużych silnikach zazwyczaj doprowadza się olej do sworznia tłokowego specjalnym przewodem lub kanałem wywierconym w trzonie korbowodu.
Korbowód łączy tłok z wałem korbowym i zamienia postępowo-zwrotny ruch tłoka na ruch obrotowy wału korbowego lub odwrotnie, zależnie od tego, która z tych części w danej chwili pobiera energię.