Śruby głowicy, szpilki głowicy Kubota D850

W ofercie szpilki i śruby głowicy do silnika Kubota D850. Przy zakupie śrub głowicy do Kubota D850 możemy dodać dane techniczne dotyczące siły dokręcania głowicy silnika.

W ofercie także inne szpilki i śruby do silnika Kubota D850.

Zastosowanie w walcach wielokołowych wielu wąskich kół zapewnia bardziej równomierne zagęszczenie gruntu, niż przez zastosowanie wału w postaci bębna. Podstawowym warunkiem jednak jest takie zamocowanie kół, by wszystkie one wywierały jednakowy nacisk nawet na nierówną powierzchnię. Stosowane sposoby zawieszenia ‚kół dla walców dwuosiowych. Całkowicie niezależne zawieszenie kół można uzyskać przez: zawieszenie hydrauliczne zawieszenie indywidualne w ruchomych częściach dzielonej skrzyni lub zawieszenie na sprężynach W walcach jednoosiowych stosuje się zawieszenie na linach. Możliwe jest stosowane sposoby zawieszenia kół dla walców dwuosiowych: a) sztywne, b) wahliwe parami, c) za pomocą liny i krążka, d) hydrauliczne, e) indywidualne skrzyni dzielonej, f) na sprężynach współczynnik uwzględniający sztywność opony.

Oznacza to, że zmieniając obciążenie skrzyni i ciśnienie w oponie można regulować wartość nacisku wywieranego przez walec na zagęszczany grunt. W celu uniknięcia zbyt dużego zagęszczenia górnej warstwy gruntu i wyeliminowania spiętrzania się gruntu przed kołami wałowanie, rozpoczyna się przy niskim; ciśnieniu, które w miarę zagęszczania gruntu należy zwiększać. Takie postępowanie zapewnia pracę walca przy najmniejszych oporach jazdy.