Nasza firma oferuje pompy oleju do silnika Kubota D662. Pompa oleju Kubota D662 wysyłana do klienta na terenie całej Polski. Można również odebrać osobiście.
Pompy oleju Kubota D662 dostępne od ręki bądź na zamówienie. Posiadamy też inne części zamienne do silnika.
Zalety silników z komorami wirowymi są następujące:
dobre wymieszanie paliwa z powietrzem, a w związku z tym możliwość stosowania stosunkowo niskiego ciśnienia wtrysku (12-h 15 MPajijednootwor- kowego wtryskiwacza;
bezdymna praca przy małym współczynniku nadmiaru powietrza;
mała wrażliwość na rodzaj paliwa — możliwość stosowania paliwa o mniejszej liczbie cetanowej;
możliwość pracy silnika z dużą prędkością obrotową.
Zaletom tym towarzyszą jednak wady, do których należą:
trudny rozruch zimnego silnika;
wysokie maksymalne ciśnienie spalania (6 MPa);
stosunkowo duże jednostkowe zużycie paliwa — powyżej 68-10~6 kg/(kW-s).
Zasobnik powietrza, podobnie jak komora wstępna, jest częścią komory spalania i łączy się z główną komorą za pomocą jednego lub kilku otworów. Różnica polega na tym, że wtrysk paliwa następuje do głównej komory spalania. Strumień paliwa może być skierowany w stronę przewężenia łączącego obie części komory i wtedy część paliwa dostaje się do zasobnika zwanego czynnym. W innym rozwiązaniu strumień paliwa przepływa obok wlotu do zasobnika powietrza, nazywanego w tym przypadku zasobnikiem biernym.
Objętość zasobnika powietrza stanowi 15h-35% całej komory sprężania.. Wylot wtryskiwacza jest umieszczony w głównej komorze o kształcie stożka, nachylonej do osi cylindra pod kątem około 45°. Zadaniem zasobnika jest magazynowanie pewnej ilości powietrza pod dużym ciśnieniem tak długo, aż ciśnienie w komorze spalania spadnie poniżej ciśnienia panującego w zasobniku. Gdy w cylindrze ciśnienie gazów spadnie poniżej ciśnienia w zasobniku, wówczas następuje wypływ powietrza z zasobnika do cylindra. W ten sposób dostarczane jest świeże po- wietrze potrzebne do spalania paliwa, a tym samym regulowany jest przebieg spalania. Wypływające z zasobnika powietrze wywołuje silne wiry w cylindrze i dokładne wymieszanie paliwa z powietrzem. Praca silnika z taką komorą jest łagodna, maksymalne ciśnienie spalania niskie (około 4,3 MPA), jednakże ze względu na wydłużony proces spalania (zbliżony do spalania przy stałym ciśnieniu) ogólna sprawność silnika jest stosunkowo niska.