W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota D662. Posiadamy panewki Kubota D662 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).
W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.
Zapytaj również o inne części Kubota D662. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.
Przewody olejowe. Jako przewody olejowe stosuje się ciągnione rurki miedziane, mosiężne lub stalowe oraz specjalne wiercenia w kadłubie i w innych częściach silnika, jak wały korbowe, korbowody, wał rozrządu itp. Na ogół olej po przejściu przez pompę, zawór przelewowy i filtr przechodzi do tzw. kol chloru. Kolektor jest to przewód olejowy o stosunkowo dużym przekroju, przebiegający wzdłuż silnika, a wykonany zwykle w postaci wiercenia w kadłubie lub wale rozrządczym, może to być również zatopiona w kadłubie rurka stalowa. Z kolektora olej przepływa wierceniami w kadłubie do łożysk głównych, skąd również wierceniami w wale do łożysk korbowodu i ewentualnie poprzez korbowód do sworznia tłoka.