W ofercie pompa paliwa do silnika Kubota D650. Dostępne na miejscu pompy podające paliwo we wszystkich wersjach. Elektryczna pompa paliwa, pompa podająca paliwo oraz pompka zasilająca na wałek rozrządu Kubota D650 oferowane przez naszą firmę.
Pompa zasilająca Kubota D650 dostępna od ręki.
Najprostszym środkiem do transportu dłużyc jest zestaw składający się z samochodu ciężarowego wyposażonego w przymocowaną do skrzyni ładunkowej obrotnicę i wózka jednoosiowego (kłonicowego) ciągniętego przez ten samochód za pomocą drugiego — bardzo często teleskopowego dyszla. Wadą takiego zestawu do przewozu dłużyc jest przesuwanie się ładunku podczas skrętu na jednej z podpór. Wynika to z faktu, że podczas skrętu odległość między podporą obrotnicy na samochodzie i podporą na wózku zmienia się i stąd przewożone dłużyce muszą przesuwać się względem jednej z podpór. Z tego względu zestawami takimi mogą być przewożone jedynie mało wartościowe ładunki, dopuszczające powstawanie uszkodzeń bądź zarysowań w czasie transportu.
Do przewozu ładunków wymagających podparcia na całej lub znacznej części długości przystosowana jest naczepa ND-160. Rozsuwana rama pozwala na zmianę długości od 10,3 m do 15,3 m. Naczepy typu N 16/18 ( i N 16/24 przystosowane są konstrukcyjnie do przewozu dźwigarów i słupów o długości 18 do 24 m. Naczepy te mają tylne wózki skrętnie sterowane przez mechanizm zaczepowy ciągnika. Skręt wokół sworznia zaczepowego odwzorowywany jest przez cylindry hydrauliczne i przenoszony na koła wózka tylnego. W szczególnie trudnych przypadkach drogowych obsługa może wyłączyć sterowanie przymusowe i sterować skrętem wózka w sposób niezależny od skrętu naczepy wokół sworznia zaczepowego.