Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota D600

Wieniec rozrusznika Kubota D600 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota D600 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Z tego powodu tuleje z kołnierzem w dolnej części stosowane są tylko w silnikach z zapłonem.  Aby zapewnić dostateczną szczelność części roboczej cylindra, płaszczyznę kadłuba. Wysokość tę można regulować podkładkami odpowiedniej grubości wkładanym pod kołnierz tulei. Cylindry silników chłodzonych powietrzem nie są zblokowane. Spowodowane to jest głównie względami technologicznymi oraz warunkami chłodzenia. Cylinder silnika chłodzonego powietrzem jest użebrowany w celu zwiększenia powierzchni odprowadzającej ciepło. Użebrowanie zaczyna się od górnej części cylindra i kończy się na wysokości pierścieni uszczelniających w DZP tłoka. Liczbę i wymiary żeber dobiera się na podstawie obciążenia cieplnego silnika. W dolnej części cylinder ma kołnierz oporowy. Głowica może być połączona z cylindrem za pomocą śrub łub też może być nakręcona na cylinder.