Nasza firma oferuje pompy oleju do silnika Kubota D1803. Pompa oleju Kubota D1803 wysyłana do klienta na terenie całej Polski. Można również odebrać osobiście.
Pompy oleju Kubota D1803 dostępne od ręki bądź na zamówienie. Posiadamy też inne części zamienne do silnika.
Komora wirowa ma kształt kuli lub walca i łączy się z komorą główną za pomocą stosunkowo szerokiego kanału. Podczas suwu sprężania powietrze wpływa stycznie do ścianek komory i zostaje w ten sposób wprowadzone w ruch wirowy. Komory głównej w ścisłym znaczeniu tutaj nie ma. Minimalna przestrzeń między denkiem tłoka i głowicą wynika bowiem z przyczyn konstrukcyjnych, a nie funkcjonalnych. Z tego powodu komora wirowa stanowi 70—80% objętości całej komory spalania. Prędkość wirowania powietrza w komorze jest 25 -h 35 razy większa niż prędkość obrotowa silnika. Dzięki silnym wirom powietrza następuje dobre rozpylenie i wymieszanie paliwa z powietrzem. Zastosowano tutaj wtryskiwacz jednootworkowy, przy czym kierunek strugi wtryskiwanego paliwa jest zgodny z kierunkiem wirowania powietrza.