Pasek napędu alternatora Kubota D1703. Pasek klinowy Kubota D1703 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.
Pierwszy typ chłodnicy jest najbardziej rozpowszechniony. Chłodnice sekcyjne spotyka się w niektórych ciągnikach i dużych samochodach ciężarowych. Rdzenia można podzielić na widok chłodnice na trzy zasadnicze typy: chłodnice powietrzno – rurkowe (ulowe), chłodnice komorowe. W chłodnicy ulowej rdzeń składa się z krótkich, poziomych rurek, o średnicy 6 i 10mm. których końce są uformowane w kształcie kwadratu lub sześciokąia. Rurki te układa się jedne na drugich i lutuje się na końcach, następnie całość łączy się za pomocą lutowania ze zbiornikami chłodnicy. Podczas pracy chłodnicy woda przepływa pomiędzy rurkami (z górnego zbiornika do dolnego), a przez rurki przechodzi powietrze, odbierające ciepło od wody. Chłodnica tego typu ma dużą sprawność, tzn. przy stosunkowo małej objętości ma dużą powierzchnię chłodzącą, jednakże jest znacznie droższa niż chłodnica wodnorurkowa.