Wieniec rozrusznika Kubota V2403 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota V2403 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.
Wał korbowy jest jedną z najdroższych części silnika. Ciężar wału korbowego stanowi 7-7-19% Wał korbowy obciążony jest siłami ciśnienia gazów i siłami bezwładności mas będących w ruchu posuwisto-zwrotnym oraz w ruchu obrotowym. Pod działaniem tych sił wał ulega zginaniu i skręcaniu. Okresowa zmienność Sił powoduje drgania poprzez przeciążeniu wału. Szczególnie niebezpieczne są drgania skrętne, często bywają one przyczyną pęknięć wału. Główne wymagania stawiane konstrukcji wału korbowego są dostateczna wytrzymałość, sztywność i odporność na ście- ranie przy niewielkim ciężarze, M wysoka dokładność wykonania czopów głównych i korbo- wych,
dostateczna twardość i gładkość powierzchni czopów, odciążenie łożysk głównych od sił odśrodkowych.