Wieniec rozrusznika Kubota D1803 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota D1803 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.
W silnikach chłodzonych wodą wykonuje się najczęściej głowicę wspólną dla wszystkich cylindrów, tylko w silnikach dużej mocy stosuje się niekiedy głowice dzielone wspólne dla dwóch lub trzech cylindrów. W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się natomiast pojedyncze głowice, oddzielne dla każdego cylindra, co zmniejsza możliwość ich skrzywienia lub pęknięcia i powiększa powierzchnię chłodzenia. Komora wodna jest tak ukształtowana, żeby zapobiegała tworzeniu się pęcherzy powietrznych lub parowych. Otwory wlotowe dla wody są tak rozłożono, żeby zapewnić intensywne chłodzenie najbardziej gorących miejsc w głowicy, którymi są gniazda świecy zapłonowej lub wtryskiwaeza i gniazda zaworu wydechowego.