Oferujemy czujnik temperatury płynu silnika Kubota V3800. Czujnik temperatury Kubota V3800 dostępny od ręki lub na zamówienie w przypadku braku.
Ponadto w sprzedaży oprócz czujników temperatury Kubota V3800 inne elementy osprzętu.
Chłodzenie silników spalinowych może odbywać się za pomocą powietrza lub cieczy. Chłodzenie silników cieczą wykazuje wiele zalet: obciążenie cieplne silnika jest równomierne, regulacja temperatury silnika jest prosta. Regulacja temperatury jest: automatyczna — termostatem, . który włącza obieg wody wewnętrzny lub zewnętrzny (chłodnica). Dodatkowo można stosować przysłanianie chłodnicy żaluzją. Inna możliwość regulacji temperatury to sterowanie sprzęgłem wentylatora chłodnicy przy pomocy termostatuj Silniki chłodzone cieczą w; stosunku do chłodzenia powietrznego wykazują mniejsze straty mocy zużytej na chłodzenie.
Kontrolowanie stanu cieczy w układzie chłodzenia, ochrona przed zamarznięciem cieczy w układzie chłodzenia, usuwanie ewentualnych przecieków chłodnicy i przewodów stanowią wady, których nie mają silniki chłodzone powietrzem.
Obsługa powietrznego układu chłodzenia silnika jest łatwiejsza w stosunku do wodnego, gdyż kontrola jego sprowadza się na ogół do sprawdzania naciągu pasków dmuchawy.
Chłodzenie silników powietrzem wykazuje jednak pewne wady, z których najważniejsze to: większa hałaśliwość, większe zużycie paliwa z uwagi na napęd wydajnej dmuchawy, trudności rozruchowe w niskich temperaturach. Na ogół silniki o mocy powyżej 150 KM buduje się chłodzone cieczą. W przypadku małych silników częściej spotyka się układy chłodzenia powietrzem.