Termostat Kubota V1505 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V1505.
Termostat Kubota V1505 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
Cylindry silników chłodzonych wodąsą często odlewane razem z żeliwnym kadłubem. Minimalna grubość ścianki cylindra wynosi 0,05 D, przy czym należy uwzględnić naddatek co najmniej 2 mm na czterokrotne przetoczenie cylindra podczas kolejnych napraw.
Długość gładzi cylindrowej powinna być taka, aby w DMP tłoka jego dolna krawędź znajdowała się w odległości 10 -h 15 mm poniżej dolnej krawędzi cylindra. Zapobiega to powstawaniu progów na gładzi cylindrowej.
Stosowane na kadłuby zwykłe żeliwo szare jest mało odporne na zużycie. Dlatego często stosuje się wymienne tuleje cylindrowe wykonane z żeliwa uszlachetnionego, zawierającego domieszki niklu; chromu i molibdenu. Żeliwo takie, twardości 220-r 250 HB, jest odporne na ścieranie i korozję w wysokich temperaturach. Dzięki stosowaniu wymiennych tulei cylindrowych kadłuby można odlewać z tańszych materiałów lub ze stopów lekkich.