Termostat Kubota V1305 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V1305.
Termostat Kubota V1305 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
W górnej części skrzyni korbowej najczęściej jest ułożyskowany wałek rozrządu, a w specjalnym nadlewie przebiega kolektor olejowy, z którego olej wierconymi kanałami jest odprowadzany do łożysk wału korbowego i wałka rozrządu. Średnica kolektora olejowego wynosi 10-1-14 mm, a kanałów doprowadzających olej do łożysk 5-^-8 mm.
Dolną część skrzyni korbowej, tzw. miskę olejową, zwykle wykonuje się z blachy stalowej grubości 1 -i-2 mm. Niekiedy odlewa się ją ze stopów lekkich lub z żeliwa. Ma ona wtedy na powierzchni zewnętrznej żebra ułatwiające chłodzenie oleju.
Cylindry silników chłodzonych cieczą są otoczone przestrzenią zamkniętą (tzw. płaszczem wodnym) wypełnioną wodą lub inną cieczą chłodzącą. Płaszcz wodny sięga co najmniej do denka tłoka znajdującego się w BMP. Często płaszcz wodny przedłuża się tak, aby jego zewnętrzna ścianka przechodziła w ściankę skrzyni korbowej. Zwiększa to sztywność kadłuba.