Termostat Kubota D650

Termostat Kubota D650 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota D650.

Termostat Kubota D650 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.

Komora spalania. Zadaniem komory spalania jest otrzymanie na wylocie z niej strumienia gazu o żądanej temperaturze i prędkości. Poza tym komora powinna mieć możliwie wysoką sprawność cieplną oraz wysokie natężenie spalania  Sprawnością cieplną komory spalania nazywamy stosunek zużycia paliwa w komorze idealnej do zużycia paliwa w komorze rzeczywistej; wynosi ona przeciętnie od 0,95 do 0,98. Uzyskanie dużego natężenia spalania wymaga, aby zachodziło ono w możliwie krótkim czasie przy dużej prędkości przepływu. Z drugiej strony ograniczona temperatura spalin, wywołana niezbyt jeszcze dużą odpornością łopatek turbiny na działanie cieplne, zmusza do stosowania współczynnika nadmiaru powietrza. Przy tak wysokim współczynniku temperatura spalania jest zbyt niska do utrzymania ciągłego spalania przy dużej prędkości. Czynniki te zmusiły konstruktorów do rozdzielenia komory na dwie strefy. W pierwszej strefie paliwo miesza się z powietrzem (pierwotnym) przy X nieco większym od jedności i spala się przy malej prędkości przepływu, a więc w warunkach bardzo pomyślnych. Przestrzeń ta osłonięta jest metalowymi ściankami i nosi nazwę komory ogniowej. W drugiej strefie przepływa z dużą prędkością czyste powietrze (wtórne), które chłodzi ścianki komory ogniowej. Część tego powietrza przez specjalne otwory dostaje się wewnątrz komory ogniowej, reszta zaś miesza się ze spalinami w celu wyrównania rozkładu prędkości i temperatur, jak również w celu obniżenia temperatury.