W sprzedaży rozrusznik i alternator Kubota V1200, V1205. Posiadamy rozruszniki i alternatory Kubota V1200, V1205 regenerowane oraz używane. Sam decydujesz jaki potrzebujesz.
Przy zakupie rozrusznika i alternatora Kubota V1200, V1205 podaj nam pełne dane z numerem seryjnym, które odczytasz ze starego.
Wały korbowe czterocylindrowych silników z zapłonem iskrowym o małej i średniej mocy zwykle spoczywają na trzech łożyskach. Bardzo rzadko spotyka się wały mające dwa lub cztery czopy główne. czterocylindrowe silniki z zapłonem iskrowym o większej mocy i silniki z zapłonęli samoczynnym zwykle mają wały korbowe podparte w pięciu punktach, gdyż przy dużych prędkościach obrotowych i dużych siłach tłokowych oraz przy zbyt dużej odległości łożysk powstają poprzeczne drgania wału, które wpływają ujemnie na trwałość łożysk.
Podobnie w przypadku silników sześciocylindrowych stosuje się wały korbowe wsparte na czterech lub siedmiu łożyskach.
Bardzo niepożądanym i często trudnym do opanowania zjawiskiem są drgania skrętne wałów korbowych, wywołane okresowymi zmianami momentu obrotowego. Podczas suwu pracy część pracy wykonywanej przez gazy w cylindrze zostaje zużyta na sprężyste odkształcenia wału korbowego — wał korbowy zostaje skręcony o pewien kąt, tym większy, im większa jest jego długość. Gdy siły zewnętrzne maleją, wał korbowy pod wpływem sprężystości nie powraca do pierwotnego stanu, lecz odkształca się w przeciwnym kierunku. Jeżeli odkształcenia sprężyste powtarzają się regularnie, wał korbowy zostaje wprawiony w drgania skrętne. Są one szczególnie niebezpieczne, gdy ich okres jest równy okresowi drgań własnych wału korbowego. Zachodzi wtedy zjawisko rezonansu, które często powoduje pęknięcie wału korbowego. Pęknięcie takie najczęściej występuje w pobliżu koła zamachowego.