Pierścienie tłokowe Kubota V3800 w ofercie naszej firmy dla tłoków nominalnych oraz nadwymiarowych. Do pierścieni Kubota V3800 proponujemy również tłoki oraz inne części zamienne.
Pierścienie Kubota V3800 dostarczane kurierem na terenie całego kraju. Możesz też odebrać je osobiście.
W porównaniu z silnikami czterosuwowymi silniki dwusuwowe charakteryzuje prostota konstrukcji, nieco lepszy pojemnościowy wskaźnik mocy (większa moc uzyskiwana z 1 litra pojemności skokowej cylindra), większy masowy wskaźnik mocy (większy stosunek mocy znamionowej do masy suchego silnika) oraz większa równomierność pracy przy małej liczbie cylindrów.
Z porównania wzorów na moc wynika, że moc silnika dwusuwowego jest dwukrotnie wyższa niż moc silnika czterosuwowego, mającego te same wymiary i pracującego w tych samych warunkach. W rzeczywistości jednak moc silnika dwusuwowego jest tylko około 1,2 raza większa od mocy silnika czterosuwowego o takiej samej objętości skokowej i o takiej samej znamionowej prędkości obrotowej. Wynika to stąd, że w silniku dwusuwowym część skoku tłoka jest przeznaczona na usunięcie spalin z cylindra i napełnienie go świeżym ładunkiem mieszanki (powietrza), wobec czego średnie ciśnienie indykowane odniesione do pełnego skoku tłoka jest znacznie niższe. Ponadto część mocy silnika zostaje zużyta na sprężanie mieszanki, a dodatkowy spadek mocy jest spowodowany gorszym oczyszczaniem cylindra ze spalin (mniejszy współczynnik na* pełnienia AJ.
Dwusuwowe silniki gaźnikowe mają większe o 20 do 40% jednostkowe zużycie paliwa niż silniki czterosuwowe. Wynika to stąd, że część świeżej mieszanki uchodzi ze spalinami podczas przepłukiwania cylindra. Silniki takie są zatem mniej ekonomiczne i z tego względu rzadko są stosowane we współczesnych samochodach. Wyjątki stanowią dwusuwowe silniki samochodów Syrena, Wartburg i Trabant. Zalety tych silników to prostota budowy i obsługi. Jednakże ze względu na duże zużycie paliwa silniki te będą musiały być zastąpione silnikami czterosuwowymi.