Tłoki Kubota D662

Oferujemy tłoki do silnika Kubota D662 w rozmiarze nominalnym oraz nadwymiarowym.

Większość tłoków posiadamy na miejscu. Możesz u nas zakupić również inne części zamienne do silnika Kubota D662.

Chcesz wiedzieć czy tłok Kubota D662 jest dostępny? Skontaktuj się z nami. Gwarantujemy szybką dostawę do klienta.

W powietrzu, zasysanym przez gaźnik do wnętrza cylindra silnika samochodowego (i innych z trakcji naziemnej), znajduje się kurz zawierający do 75% drobnych kryształków kwarcu, który jest twardszy od zwykłej stali. Kryształki te przedostawszy się do wnętrza silnika powodują zużycie gładzi cylindrowej, tłoka, pierścieni, łożysk itp. Ilość kurzu zawartego w powietrzu waha się w szerokich granicach w zależności od miejsca, gleby, klimatu i pogody. Silnik posiadający objętość skokową 3,5 litra przy liczbie obrotów 3000 na minutę zasysałby w ciągu 10 godzin pracy od 7,5 do 250 g kurzu. Aby przeciwdziałać przedostawaniu się kurzu do wnętrza cylindra, powietrze zasysane do gaźnika poddają uprzednio filtrowaniu. Stosowane obecnie w silnikach samochodowych filtry dadzą się podzielić na cztery zasadnicze grupy: odśrodkowe, absorbcyjne, mokre oraz działające na zasadzie częstej zmiany kierunku przepływu.