Pasek napędu alternatora Kubota Z851. Pasek klinowy Kubota Z851 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.
Najczęściej wykonuje się prowadnice w kształcie tulei i osadza się na wcisk. Czasem prowadnica ma kołnierz, którym opiera się o głowicę lub kadłub silnika. Kołnierz ten służy jednocześnie do ustalenia położenia sprężyny zaworowej. Zawór wstawiony jest tutaj do gniazda w złożeniu z prowadnicą i sprężyną, dlatego kołnierz prowadnicy ma nieco większą średnicę niż zewnętrzna średnica sprężyny zaworowej. Do zamocowania prowadnicy w kadłubie silnika służy zabezpieczenie w kształcie podkówki. Luz między trzonkiem a prowadnicą wynosi w zaworze wydechowym 0,05-4-0,07 mm, a w zaworze ssącym 0,034-0,05 mm. Przy zbyt dużych luzach zawór traci szczelność;wskutek niedokładnego przylegania grzybka do gniazda zaworu, jednocześnie w zaworach ssących jest możliwe zasysanie powietrza przez szczelinę między trzonkiem zaworu i prowadnicą, co zakłóca normalną prace silnika.