Korbowód do silnika Kubota Z851 oferowany przez naszą firmę, dostępny od ręki w większości przypadków. Do korbowodu Kubota Z851 możesz nabyć panewki. Posiadamy panewki Kubota Z851 nominalne oraz nadwymiarowe.
Jeśli masz pytania, chcesz zapytać o dostępność – zadzwoń.
Smarowanie silników wtryskowych dwusuwowych ze sprężeniom w skrzyni korbowej nie może odbywać się pod ciśnieniem, gdyż powietrze wtłaczane do cylindrów byłoby przesycone olejami, a praca silnika, spalającego niekontrolowane ilości oleju, byłaby niewłaściwa i niepewna. Takie silniki smarujemy’ kroplowo i w tym celu z centralnego aparatu smarującego doprowadzamy olej do łożysk głównych oraz osobno do sworzni t rokowych. Smarowanie silników wolnobieżnych nie różni się; w zasadzie od rozwiązań konstrukcyjnych stosowanych w innych maszynach wolnobieżnych. Łożyska wału korbowego są to przeważnie samosmary z luźnym pierścieniom smarującym; w małych silnikach. Smarowanie łożysk korbowodu z reguły odbywa się natomiast smarowanie gładzi cylindrowej opisane jest niżej.