Nasza firma oferuje wszystkie podstawowe części zamienne do silnika Kubota Z851. Silnik Kubota Z851 swoje zastosowanie znalazł w maszynach budowlanych – koparkach, ładowarkach oraz w maszynach rolniczych.
W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne takie jak: uszczelka głowicy, pierścienie tłokowe, świece żarowe, korbowody, tłoki, panewki korbowe, panewki główne, końcówki wtryskiwaczy, rozruszniki, uszczelki, uszczelnienia, zawory i prowadnice zaworowe, cewki gaszenia do pomp wtryskowych, zestawy naprawcze do pomp wtryskowych, pompy: wtryskowe, paliwa i wody oraz wiele innych elementów składowych silnika.
Części zamienne Kubota Z851
Dostarczamy części zamienne do silników marki Kubota serii Z oraz do wszystkich innych pozostałych modeli silników Kubota. Nasi konsultanci szybko i profesjonalnie pomogą dobrać właściwe części zamienne pod dany model silnika.
Nasza firma zajmuje się też sprzedażą materiałów eksploatacyjnych do silników przemysłowych takich jak rożnego rodzaju oleje oraz filtry (paliwa, oleju, hydrauliki, kabiny i innych). Sprzedajemy je stacjonarnie (na miejscu) jak i wysyłkowo.
Zostawiając nam swój uszkodzony silnik Kubota Z851 równocześnie zmniejszasz koszt wymiany na silnik sprawny regenerowany objęty pisemną gwarancją.
Na miejscu prowadzimy też serwis silników Kubota oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Dysponujemy w naszym warsztacie postępowym sprzętem naprawczym. Zatrudniony jest u nas fachowy i kompetentny zespół pracowników. Specjalizujemy się w serwisach, remontach i regeneracjach silników Kubota Z851.
U nas kupią Państwo części oryginalne oraz zamienniki. Prowadzimy dla Państwa sprzedaż stacjonarną (na miejscu) oraz sprzedaż wysyłkową.
Nasi konsultanci w razie jakichkolwiek pytań, odpowiedzą na nie telefonicznie lub mailowo. Zachęcamy zatem do kontaktu.
Komory wirowe. Komora wirowa ma kształt kuli lub walca i będącą z komorą główną za pomocą stosunkowo szerokiego kanału. Podczas suwu sprężania powietrze wpływa stycznie do ścianek komory i zostaje w ten sposób wprowadzone w ruch wirowy. Pożądane jest, żeby wszystko powietrze znajdujące się w cylindrze wtłoczyć do komory wirowej. Komory głównej w ścisłym znaczeniu nie ma. Minimalna przestrzeń pomiędzy denkiem tłoka i głowicą wynika bowiem z przyczyn konstrukcyjnych, a -nie funkcjonalnych. Z tego też powodu komora wirowa stanowi 70% objętości całej komory spalania.