Termostat Kubota F2803 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota F2803.
Termostat Kubota F2803 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
W silnikach samochodowych w kole zamachowym umieszcza się sprzęgło cierne. W przypadku hydraulicznego napędu samochodu rolę koła zamachowego odgrywa przetwornica momentu.
Koła zamachowe najczęściej odlewa się z żeliwa lub staliwa. Koła zamachowe silników szybkoobrotowych, wykonuje się z odkuwek. Koło zamachowe ma kształt tarczy z masywnym wieńcem i jest mocowane do kołnierza wału korbowego za pomocą śrub. W połączeniu tym występuje tarcie (wywołane dociskiem śrub) umożliwiające przenoszenie momentu obrotowego. Jako dodatkowe zabezpieczenie koła zamachowego stosuje się kołki ustalające (jeden lub dwa).
Kołki ustalające lub śruby mocujące powinny być tak rozmieszczone, żeby koło zamachowe można było złożyć z wałem korbowym tylko w jednym położeniu, ponieważ wał korbowy jest wyrównoważony razem z kołem zamachowym. Na kole zamachowym zaznacza się położenie GMP tłoka w, pierwszym cylindrze, a często również i kąt wyprzedzenia zapłonu (wtrysku).