W ofercie pompa paliwa do silnika Kubota F2803. Dostępne na miejscu pompy podające paliwo we wszystkich wersjach. Elektryczna pompa paliwa, pompa podająca paliwo oraz pompka zasilająca na wałek rozrządu Kubota F2803 oferowane przez naszą firmę.
Pompa zasilająca Kubota F2803 dostępna od ręki.
Przy przewozach w kontenerach następuje wprawdzie nieznaczne obniżenie ładowności o ciężar kontenera, ale nie ma to większego wpływu na efektywność tego rodzaju transportu. Cały system polega na tym, że w wytwórni prefabrykatów elementy ładowane są od razu do kontenerów, które ustawiane są na podwyższeniach (rampach), pod które podjeżdża przyczepa. Kontener ma własne koła i za pomocą wciągarki zostaje wtoczony na ramę przyczepy. Na placu budowy w identyczny sposób— w odwrotnej kolejności, kontener zostaje przetoczony na przygotowane rampy. System załadunku i wyładunku kontenerów może być różny, ale jego istota pozostaje beż: zmian.
Na przeszkodzie szerokiego rozpowszechnienia tego systemu stoją pewne trudności w uzyskaniu zgody Wydziałów Komunikacji Rad Narodowych na dopuszczenie do ruchu bez ograniczeń ponadnormatywnych v środków transportowych. Z technicznego punktu widzenia można stwierdzić, że przyczepy te mają doskonałe rozłożenie nacisków na wszystkie koła, że nie są one większe od nacisków jednostkowych, jakie na jezdnię wywierają np. koła autobusów, i że biorąc pod uwagę ich korzystną ładowność znacznie maleje na ulicach częstotliwość przejazdów w stosunku do przypadku, kiedy prefabrykaty: przewożone ,są środkami transportowymi o mniejszej ładowności.