Termostat Kubota D950 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota D950.
Termostat Kubota D950 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
Skuteczne uszczelnienie tylnej części wału korbowego zapewnia odrzutnik oleju w postaci ostro zakończonego kołnierza wytoczonego bezpośrednio na wale za tylnym czopem głównym. Często za odrzutnikiem kołnierzowym stosuje się odrzutnik śrubowy, również wytoczony na wale. Odrzutnik śrubowy ma taki kierunek pochylenia zwojów, że pod wpływem obracania się wału olej przedostający się za odrzutnik kołnierzowy jest z powrotem wtłaczany do komory korbowej. W silnikach samochodowych śrubowy odrzutnik oleju zwykle stanowi nacięty na wale gwint prostokątny prawozwojny o 2 lub 3 zwojach.
W silnikach, w których płaszczyzna podziału skrzyni korbowej leży poniżej osi wału korbowego, zachodzi dodatkowo konieczność uszczelnienia boków pokrywy zamykającej wycięcie w tylnej ścianie skrzyni korbowej.