Pompa oleju Kubota D950

Nasza firma oferuje pompy oleju do silnika Kubota D950. Pompa oleju Kubota D950 wysyłana do klienta na terenie całej Polski. Można również odebrać osobiście.

Pompy oleju Kubota D950 dostępne od ręki bądź na zamówienie. Posiadamy też inne części zamienne do silnika.

Duża prędkość wirowania powietrza w komorze spalania ma także zalety, umożliwia bowiem lepsze i bezdymne spalanie przy stosunkowo małym współ­czynniku nadmiaru powietrza i zmniejsza wymagania stawiane urządzeniom wtryskowym (mniejsze ciśnienie wtrysku). Dlatego komory dzielone, a więc komora wirowa i wstępna, są najczęściej stosowane w silnikach samochodo­wych. Umożliwiają one stosowanie większej prędkości obrotowej, a więc uzy­skiwanie większej mocy z jednego litra objętości skokowej cylindra. Praca silników z takimi komorami jest łagodniejsza, dzięki obniżeniu maksymalnego ciśnienia spalania. Silniki te jednak mają także wady, a mianowicie większe jednostkowe zużycie paliwa i utrudniony rozruch.

Komory z zasobnikiem powietrza nie wyróżniają się specjalnymi zaletami, a ze względu na duże jednostkowe zużycie paliwa i specjalne wymagania co do jakości paliwa są rzadko stosowane w silnikach samochodowych.