Pasek napędu alternatora Kubota D905. Pasek klinowy Kubota D905 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.
Obecne w spalinach bezwodniki węglowy i siarkowy tworzą z wykropliną wodą kwasy, powodujące korozję gładzi cylindra i pierścieni tłokowych. Największe zużycie występuje w górnej części cylindra co dowodzi, że obok normalnego mechanicznego zużycia występują tutaj czynniki chemiczne. Zużycie cylindra można znacznie zmniejszyć jeżeli utrzymana jest odpowiednia temperatura silnika. Z praktyki wynika, że silniki samochodów eksploatowanych na dużych odległościach zużywają się znacznie mniej niż samochodów w komunikacji miejskiej. Istotną przyczyną tego zjawiska są częste postoje samochodu. Na krótkich odcinkach trasy zanim silnik zdąży się nagrzać jazda zostaje przerwana. W okresie eksploatacji są jeszcze gorsze, gdyż olej na ściankach cylindra jest zmywany podczas; rozruchu przez bogatą mieszankę.