Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota D850

Wieniec rozrusznika Kubota D850 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota D850 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Cylindry silników chłodzonych wodą są często odlewane razem z kadłubem, jeżeli kadłub jest żeliwny. Minimalna grubość ścianki cylindra wynosi v0,05 D, przy czym należy uwzględnić naddatek co najmniej 2 mm na czterokrotne przetoczenie cylindra przy naprawach. Gładź cylindrowa powinna być tak długa, żeby tłok w swym dolnym zwrotnym położeniu wysuwał się z cylindra dolną krawędzią 10-15 mm. Zapobiega się w ten sposób powstawaniu progóły na gładzi cylindrowej. Zwykłe żeliwo szare, stosowane normalnie na kadłuby, ma małą odporność na zużycie. Jeżeli więc wymagane Są duże przebiegi międzynaprawcze silnika, wykonuje się wymienne tuleje cylindrowe z żeliwa uszlachetnionego, zawierającego domieszki niklu, chromu i molibdenu. Żeliwo takie o twardości 220-250 HB jest odporne na ścieranie i korozję w wysokich temperaturach.