Posiadamy w ofercie pompe wtryskową Kubota D850. Oferujemy wszystkie typy pomp wtryskowych oraz części zamienne Kubota D850 do regeneracji pomp wtryskowych.
Zajmujemy się również regeneracją pomp wtryskowych, w tym pompy wtryskowej Kubota D850.
Zależnie od tego czy sekcje tłoczące są umieszczone we wspólnym korpusie tworząc jedną całość, czy każda sekcja znajduje się w odrębnym korpusie, rozróżniamy pompy wielosekcyjne (zblokowane) oraz pompy pojedyncze.
Zaletą pompy wielosekcyjnej jest zwarta budowa, a tym samym mniejszy koszt. Natomiast wadą jest znaczna i różna długość przewodów tłocznych. Powoduje to różnice w przebiegu wtrysku do poszczególnych cylindrów. Pompy pojedyncze zwykle są stosowane w silnikach dwusuwowych. Mają one tę zaletę, że ich budowa nie zależy od liczby cylindrów silnika, dają się łatwo doregulować oddzielnie do każdego cylindra. W przypadku połączenia pompy pojedynczej z wtryskiwaczem (pompowtryskiwacze) zbędne stają się przewody tłoczne.