Posiadamy w ofercie pompe wtryskową Kubota D750. Oferujemy wszystkie typy pomp wtryskowych oraz części zamienne Kubota D750 do regeneracji pomp wtryskowych.
Zajmujemy się również regeneracją pomp wtryskowych, w tym pompy wtryskowej Kubota D750.
Pompa wtryskowa składa się z zespołu cylinderek-tłoczek (tzw. sekcja tłocząca), z zaworów lub kanałów ssawnych i tłocznych oraz wałka krzywkowego, napędzającego tłoczek. Wszystkie te zespoły i części są umieszczone we wspólnym korpusie.
Ze względu na wymaganą dokładność działania pompy wtryskowej materiały użyte do jej budowy muszą być najwyższej jakości. Duże znaczenie ma sztywność, korpusu pompy i wałka krzywkowego, gdyż nawet minimalne ich odkształcenia powodują zmianę ilości wtryskiwanego paliwa, a mogą spowodować zmianę chwili i okresu wtrysku.
W zwykłych pompach nurnikowych nurnik jest uszczelniony za pomocą dławika. W pompach wtryskowych dławiki okazały się niepraktyczne. Podczas suwu tłoczenia tłoczek przesuwa się pod naciskiem krzywki, natomiast powrotny ruch tłoczka odbywa się pod działaniem sprężyny, zatem opory ruchu powinny być jak najmniejsze. Szczelność tłoczka uzyskuje się przez bardzo dokładne dopasowanie tłoczka i cylinderka. Luz między tłoczkiem i cylinderkiem wynosi około 0,002 mm, co można uzyskać tylko w drodze selekcji i indywidualnego docierania. Tłoczek jest uszczelniany przez samo paliwo, które spełnia jednocześnie zadanie czynnika smarującego współpracujące powierzchnie.