Filtr powietrza Kubota D750

W sprzedaży filtr powietrza do silnika Kubota D750. Filtr powietrza Kubota D750 w sprzedaży stacjonarnej oraz wysyłkowej.

Manometry autokompensacyjne, zwane często przetwornikami ciśnienia, działają na zasadzie kompensacji sił. Różnica ciśnień działając na blok membran wytwarza siłę powodującą przesunięcie dźwigni. Przesunięcie dźwigni mierzone jest czujnikiem indukcyjnościowym. Sygnał wyjściowy czujnika, po wzmocnieniu we wzmacniaczu zasila elektromagnes, który wy­twarza siłę kompensującą siłę działania bloku membran. Prąd elektromagnesu, a więc również siła kompensująca przez niego wytwarzana, zależy od przesunięcia dźwigni. Pod działaniem siły wytwarzanej przez blok membran dźwignia będzie się poruszała do chwili, w której momenty wytwarzane przez obie siły skom­pensują się całkowicie. W stanie równowagi prąd płynący przezelektromagnes jest proporcjonalny do siły wywieranej przez blok membran, czyli do mierzonej różnicy ciśnień. W układzie tym sygnałem wyjściowym jest więc prąd wyjściowy wzmacniacza, za­silający elektromagnes. Jeżeli zastosowany czujnik indukcyjno­ściowy ma dużą czułość wówczas przesunięcia dźwigni są tak małe, ze można pominąć ich wpływ na siłę bloku membran, zwłaszcza jeżeli membrany są elastyczne. Możemy więc mówić o kompen­sacji sił. Gdyby przesunięcia dźwigni były duże pojawiłaby się siła sprężystości membran i wynik pomiaruzostałby zniekształcony.Dzięki pracy w zamkniętym układzie regulacji manometry autokompensacyjne pozwalają uzyskiwać duże dokładności pomiaru.