Uszczelniacze zaworów Kubota D1703. Gumki zaworowe Kubota D1703 dostępne od ręki, możliwa natychmiastowa wysyłka do klienta.
Uszczelniacze zaworowe Kubota D1703 posiadamy na miejscu także w większych ilościach. Dostępne również inne części do głowicy Kubota D1703.
W celu podwyższenia odporności tłoka na ścieranie i korozję utlenianiu stopu aluminiowego w kąpieli kwasowej. Powstająca na powierzchni tłoka warstewka tlenku glinu o grubości około 0,02 mm odznacza się dużą twardością, żaroodpornością i porowatością. Poprawia ona znacznie trwałość tłoka, jednak ze względu na dużą twardość powoduje zwiększone zużycie gładzi cylindrowej. Po wykonaniu tłoki są selekcjonowane na odpowiednie grupy pod względem odchyłek wymiarów i ciężaru. Wahania ciężaru tłoków przeznaczonych do jednego silnika powinny zawierać się w granicach 0,5—2 ciężaru i loka. Zmniejszenie zbyi dużego ciężaru tłoka do wymaganej wartości osiąga się najczęściej przez toczenie wewnętrznego dolnego kołnierza.
Pierścienie tłokowe należą do bardzo ważnych elementów silnika. Od nich zależy w dużej mierze dobra praca i trwałość silnika. Pierścienie tłokowe służą nie tylko do uszczelnienia komory
spalania w celu zapobieżenia przedmuchom gazów do skrzyni korbowej silnika, lecz również do regulowania ilości oleju smarującego gładź cylindra i niedopuszczania go do komory spalania.
Poza tym pierścienie tłokowe odprowadzają ciepło z główki tłoka do ścianek cylindra. W praktyce stosuje się dwa rodzaje pierścieni tłokowych: uszczelniające i zgarniające. Zarówno pierścienie usz-
czelniające jak i zgarniające umieszcza się w rowkach części pierścieniowej tłoka, przy czym pierścienie uszczelniające skrzynie.