W sprzedaży rozrusznik i alternator Kubota D1462, D1463. Posiadamy rozruszniki i alternatory Kubota D1462, D1463 regenerowane oraz używane. Sam decydujesz jaki potrzebujesz.
Przy zakupie rozrusznika i alternatora Kubota D1462, D1463 podaj nam pełne dane z numerem seryjnym, które odczytasz ze starego.
W silnikach lotniczych z reguły stosowane są sprężynki odśrodkowe, napędzane od walu korbowego, a niekiedy turbiną spalinową. Tutaj turbosprężarka ma również własności samoregulacji, a mianowicie ze wzrostem wysokości rozprężania spalin do niższego ciśnienia powiększa ich szybkość przepływu przez łopatki turbiny i w następstwie tego nadaje większą liczbę obrotów wirnikowa turbiny. W wyniku powiększenia liczby obrotów otrzymuje się większe ciśnienie ładowania. Słabe jednak do niedawna rozpowszechnienie turbosprężarek w lotnictwie tłumaczy się przede wszystkim trudnościami konstrukcyjnymi; na przykład, ciężar zespołu turbosprężarki jest znacznie większy od ciężaru sprężarki napędzanej mechanicznie, konieczność intensywnego chłodzenia turbiny staje się źródłem większych oporów instalacji na samolocie, opanowania wysokich temperatur itp. Poza trudnościami konstrukcyjnymi pewną ujemną stroną turbosprężarki jest jej powolność w przyspieszaniu obrotów wraz z dodawaniem gazu. Ta powolność, nie występująca przy mechanicznym napędzie sprężarki, jest szczególnie niepożądana w silnikach samolotów wojskowych.