Panewki wału korbowego Kubota D1462, D1463

W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota D1462, D1463. Posiadamy panewki Kubota D1462, D1463 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).

W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.

Zapytaj również o inne części Kubota D1462, D1463. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.

W celu zmniejszenia ujemnego działania brudnego oleju w czasie pracy silnika powinno się odbywać stale filtrowanie oleju. W większości silników olej jest przetłaczany przez filtr bez-pośrednio z pompy przed dopływem do łożysk, w niektórych zaś doprowadzany jest wprost do łożysk i filtrowany w drodze powrotnej do zbiornika lub studzienki. W systemach smarowania pod ciśnieniem stosuje się czasami filtr siatkowy, tworzący część lub całość poziomej płyty blaszanej umieszczonej w skrzyni korbowej nieco powyżej poziomu oleju. W ten sposób cały olej spływający do studzienki zostaje oczyszczony. W niektórych wypadkach stosuje się poza filtrem głównym, przepuszczającym całkowity wydatek oleju, jeszcze filtr dodatkowy, zwykle bardziej gesty, przez który przepływa część oleju. W innych spotyka się tzw. układ równoległy, polegający na tym, że tylko część tłoczonego oleju przechodzi przez bardzo gęsty filtr i następnie albo spływa z powrotem do skrzyni korbowej lub jest kierowana do smarowania niektórych części, np. dźwigienek zaworowych. Większość oleju w tym układzie płynie bez-pośrednio do łożysk, nie przechodząc przez, filtr.