Oferujemy filtry silnika Kubota D1462, D1463. W ofercie filtry Kubota D1462, D1463 takie jak filtr oleju silnikowego, filtr paliwa oraz filtr powietrza.
Przy zamówieniu podaj nam model maszyny, ponieważ w zależności od zastosowania maszyny, filtry są różne.
Filtry Kubota D1462, D1463 wysyłamy na cały kraj. Możliwy również odbiór osobisty w siedzibie firmy.
Układ korbowy silnika, złożony z koła zamachowego, wału korbowego oraz korbowodów i tłokowy stanowi zasadniczy zespół masowo-sprężysty podlegający drganiom skrętnym. Jednakże w drganiach, skrętnych układu korbowego silnika samochodowego biorą udział i wywierają wpływ na częstość i postać drgań układu korbowego także elementy osadzone na wale lub sprzężone z nim za pomocą przekładni, sprzęgła albo za pomocą innych powiązań mechanicznych. Będą to więc napędy pomocnicze, jak pompa wody, wentylator, dmuchawa i rozrząd oraz elementy napędu głównego pojazdu, a więc sprzęgło, obracające się elementy skrzyni biegów, wał pędny, przekładnia główna, osie i kola jezdne.
Teoretycznie zmienna prędkość kątowa koła zamachowego spowodowana drganiami skrętnymi, a dalej zmienna prędkość kątowa wału pędnego i kół jezdnych toczących się po nieruchomej nawierzchni drogi, którą można traktować jako bezwładność nieskończenie wielką (wobec bezwładności pojazdu), wywołuje okresowo zmienną prędkość pojazdu, a więc drgania podłużne (postępowe) pojazdu. Masa zastępcza pojazdu (mz) przeto wpływa także w pewnym stopniu na drgania skrętne układu korbowego.