Zawór ssący i zawór wydechowy Kubota D1305

Oferujemy zawór ssący i zawór wydechowy Kubota D1305. Podczas składanie zamówienia mailowo lub telefonicznie, podaj nam wymiary starych zaworów Kubota D1305.

Zawory głowicy Kubota D1305

Możesz u nas zakupić również uszczelniacze zaworów  oraz prowadnice zaworowe Kubota D1305.

Ze względu na duże wymiary silników krzyżulcowych zaopatruje się je w jeden, dwa lub nawet trzy pomosty, które pozwalają obsłudze na łatwy dostęp do szeregu kontrolowanych miejsc silnika. Ponadto do środkowych stojaków mocuje się pompy wtryskowe i wsporniki służące do ułożyskowania wału.

Podstawa silnika służy jednocześnie jako zbiornik oleju. Wielkość podstawy wynika z potrzebnego zapasu oleju i z warunku. że korbowód nie powinien zanurzać sio w oleju nagromadzonym w podstawie. W silnikach okrętowych należy mieć na uwadze możność wychylania się silnika podczas burzy lub silnej fali. Szczególnie sztywno muszą być wykonane wsporniki łożysk głównych i dlatego stosuje się najczęściej budowę skrzynkową. Ze względu na duże wymiary i ciężar oraz stosunkowo skomplikowany kształt tylko w nielicznych przypadkach jest możliwa odlewanie wspólnej podstawy dla silnika o liczbie cylindrów ponad 3 lub 4. Oddzielne części podstawmy łączy się silnymi kołnierzami i odpowiednią liczbą śrub.