Wtryski do silnika Kubota D1302 oferowane przez naszą firmę. Dostępne we wszystkich wersjach wtryskiwacze Kubota D1302. Przy zamówieniu podaj nam wszystkie dane z wtryskiwacza.
Nasza firma zajmuje się też regeneracją wtryskiwaczy Kubota D1302.
W porównaniu z silnikiem tłokowym silnik turbospalinowy ma następujące zalety:
• korzystny przebieg zmian momentu obrotowego w funkcji prędkości obrotowej, umożliwiający wyeliminowanie sprzęgła;
• łatwy rozruch i możliwość natychmiastowego obciążenia pełną mocą;
• małą masę jednostkową (dziesięciokrotnie mniejsza niż silnika z zapłonem samoczynnym);
• możliwość stosowania taniego paliwa (olej napędowy, nafta);
• prostą konstrukcję oraz małą liczbę części będących w ruchu.
Silnik turbospalinowy ma jednak również wady, do których należą:
• duże jednostkowe zużycie paliwa (w turbinie z wolnym wydmuchem – 2-krotnie większe niż w silniku tłokowym; w turbinie z wymiennikiem ciepła – o 50% większe niż w silniku tłokowym);
• konieczność stosowania na łopatki turbiny specjalnych materiałów o dużej wytrzymałości w wysokiej temperaturze;
• duża objętość zasysanego powietrza i wypływających spalin (3-krotnie większa niż w silniku tłokowym), co powoduje konieczność stosowania odpowiednio dużych filtrów powietrza i stwarza trudności przy odprowadzaniu spalin;
• bardzo duża prędkość obrotowa (20 000 — 30000 obr/min), powodująca konieczność stosowania specjalnych łożysk i kół zębatych oraz przekładni redukcyjnych o dużym przełożeniu;
• głośna i trudna do wyciszenia praca sprężarki.
Samochody z silnikiem turbinowym są wykonywane jednostkowo lub w niewielkich partiach informacyjnych. Zanim silnik turbospalinowy będzie mógł konkurować z silnikiem tłokowym, należy jeszcze przeprowadzić wiele prac badawczych i konstrukcyjnych.