Panewki wału korbowego Kubota D1101, D1102

W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota D1101, D1102. Posiadamy panewki Kubota D1101, D1102 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).

W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.

Zapytaj również o inne części Kubota D1101, D1102. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.

Przymusowe smarowanie cylindrów odbywa się przy użyciu specjalnych pomp, które mają jeden Lub więcej małych tłoczków i dostarczają olej do cylindrów w określonej i regulowanej ilości. Pompy do smarowania cylindrów otrzymują napęd najczęściej od wału rozrządczego, a w dużych silnikach od wałka pompy paliwowej. Do smarowania cylindrów stosuje się tylko olej świeży, gdyż ewentualne zanieczyszczenia powodowałyby zapychanie się rowków pierścieniowych oraz powodowałyby znaczniejsze zużycie gładzi. Często używa się specjalnego oleju, odporniejszego na wysokie temperatury i posiadającego większą lepkość. Z pompy olej doprowadzany jest cienkimi przewodami do poszczególnych punktów w cylindrze. Aby zapobiec przedostawaniu się gazów spalinowych do przewodów i pompy, przewody zakończone są zwykle zaworkami zwrotnymi.