Uszczelniacze zaworów Kubota V1512. Gumki zaworowe Kubota V1512 dostępne od ręki, możliwa natychmiastowa wysyłka do klienta.
Uszczelniacze zaworowe Kubota V1512 posiadamy na miejscu także w większych ilościach. Dostępne również inne części do głowicy Kubota V1512.
Silnik dwucylindrowy. W rzędowym silniku dwucylindrowym stosuje się wał korbowy z korbami obróconymi względem siebie o kąt 180°. Jest to wprawdzie niekorzystne z punktu widzenia równomiernego rozłożenia suwów pracy poszczególnych cylindrów, lecz bardzo pożądane ze względu na łatwość wyrównoważenia masy. Z powyższych rozważań wynika, że w silniku czterocylindro- wym są niezrównoważone tylko siły masowe drugiego rzędu, silnik powinien więc pracować spokojnie. Jednakże momenty wewnętrzne w każdej z połówek wału są znaczne, co ma pewien wpływ na pracę wału korbowego i łożysk. Dlatego też, w celu odciążenia łożysk i zmniejszenia naprężeń w wale, pożądane jest wyrównoważenie każdej korby oddzielnie za pomocą przeciwciężarów, jak w silniku jednocylindrowym. Silnik sześciocylindrowy. Wał korbowy silnika sześciocylin- drowego składa się jak gdyby z dwóch symetrycznie rozstawionych wałów korbowych silnika trzycylindrowego z korbami rozstawionymi co 120°. Dlatego rozpatrzymy najpierw silnik trzy- cylindrowy.