Cewka gaszenia do silnika Kubota F2803.
Cewki Kubota F2803 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.
Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.
Pompa zasysa olej z miski olejowej i tłoczy go przewodem do kanału wywierconego w pokrywie przedniego łożyska głównego. Stąd olej dostaje się (przez dwa wyfrezowane rowki w przedniej części wału korbowego) do odśrodkowego filtru oleju, Z filtru odśrodkowego oczyszczony wstępnie olej przepływa kanałami wywierconymi w wale korbowym i smaruje łożyska głów ne i korbowodowe. Z tylnego łożyska głównego olej dopływa do podłużnego kanału wywierconego w kadłubie silnika, a stąd jest doprowadzany kanałami w przegrodach skrzyni korbowej do łożysk wałka rozrządu i do bocznikowego filtru dokładnego oczyszczania. Oczyszczony w filtrze bocznikowym olej spływa z powrotem do miski olejowej. Z przedniego łożyska wałka rozrządu oleju dopływa do przedniego wspornika dźwigni zaworowych (umieszczonego w głowicy) i smaruje łożyska dźwigni zaworowych. Łańcuch rozrządu jest smarowany olejem wypływającym ze spryskiwacza 5, osadzonego w czołowej przegrodzie skrzyni korbowej. Koła zębate napędu pompy oleju są smarowane olejem wypływającym z przedniego łożyska wałka rozrządu. Tuleje cylindrowe oraz krzywki wałka rozrządu są smarowane mgłą olejową. Dla zwiększenia efektu smarowania krzywek w pokrywach korbowodów są wywiercone otwory małej średnicy, przez które z częstotliwością raz na jeden obrót wału korbowego wytryskuje strumień oleju skierowany na krzywki. Ciśnienie oleju w układzie powinno wynosić 400-r-450 kPa. Czujnik ciśnienia oleju jest umieszczony w kanale wychodzącym z przedniego łożyska wałka rozrządu.