Nasza firma oferuje pompy oleju do silnika Kubota D1302. Pompa oleju Kubota D1302 wysyłana do klienta na terenie całej Polski. Można również odebrać osobiście.
Pompy oleju Kubota D1302 dostępne od ręki bądź na zamówienie. Posiadamy też inne części zamienne do silnika.
Zastosowanie przesłonki na zaworze dolotowym powoduje ruch wirowy powietrza podczas suwu dolotu. Wprawione w ruch wirowy powietrze wiruje nadal nawet pod goniec suwu sprężania, co sprzyja dokładniejszemu rozdrobnieniu i lepszemu wymieszaniu wtryskiwanego strumienia paliwa.
Podobny skutek można otrzymać przez odpowiednie ukształtowanie kanałów dolotowych.
Zalety silników o wtrysku bezpośrednim z komorami bezwirowymi to małe jednostkowe zużycie paliwa wynoszące (60 + 68)-10“6 kg/(kW-s) i niski stopień sprężenia (e < 16). Natomiast ich wady
stanowią twarda praca silnika, wysokie ciśnienie wtrysku paliwa 20+40 MPa, drogie i trudne do wykonania oraz zawodne w pracy wtryskiwacze o kilku małych otworach (średnica otworu 0,2 + 0,3 mm). Ze względu na wymienione wady tego typu silniki nie znalazły szerszego zastosowania w trakcji. Rozpowszechniły się natomiast silniki o wtrysku bezpośrednim z komorami wirowymi. W komorach tego typu przy końcu suwu sprężania powstają silne wiry powietrza, ułatwiające mieszanie
się cząsteczek paliwa z cząsteczkami tlenu zawartego w sprężonym powietrzu. Dzięki temu rozpylenie paliwa przez wtryskiwacz może być mniej dokładne i nadmiar powietrza, niezbędny do bezdymnego spalania, może być mniejszy niż w poprzednim przypadku.