W ofercie pompa wody do silnika Kubota F2803.
Pompa wodna Kubota F2803 dostępna na miejscu. Można zakupić ją stacjonarnie lub wysyłkowo. W razie braku w naszym magazynie – sprowadzana jak najszybciej.
Podczas zamawiania pompy wody Kubota F2803 podaj nam oznaczenie silnika oraz wyślij zdjęcie.
W autobusach, w celu uzyskania jak najwięcej miejsca dla pasażerów, coraz częściej są stosowane silniki rzędowe z poziomymi cylindrami, umieszczone pod podłogą (tzw. silniki podpodłogowe). W silniku dwurzędowym widlastym cylindry są ustawione w dwóch rzędach, przy czym osie cylindrów leżą w płaszczyznach przecinających się najczęściej wzdłuż osi wału korbowego.
Dwurzędowy układ cylindrów znacznie zmniejsza całkowitą długość silnika, a więc także i długość wału korbowego, wałka rozrządu i kadłuba, w związku z czym wzrasta sztywność tych części. Drugą zaletą dwurzędowego układu cylindrów jest zmniejszenie całkowitej wysokości silnika, która najmniejszą wartość osiąga w silnikach o przeciwbieżnym układzie cylindrów.
W silniku dwusuwowym liczba cylindrów może być dowolna, natomiast w silniku czterosuwowym jest ona najczęściej parzysta. Wynika to z konieczności równomiernego rozłożenia suwów pracy w poszczególnych cylindrach oraz otrzymania symetrycznego wału korbowego, w celu zrównoważenia sił bezwładności mas wirujących.