Panewki wału korbowego Kubota D950

W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota D950. Posiadamy panewki Kubota D950 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).

W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.

Zapytaj również o inne części Kubota D950. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.

Uzwojenie pierwotne twornika wykonuje się z drutu miedzianego. Uzwojenie wtórne nawinięte jest dokoła uzwojenia pierwotnego; wykonane jest z drutu miedzianego. Początek uzwojenia pierwotnego zwarty jest z masą, koniec połączony jest z kondensatorem i przerywaczem. Początek uzwojenia wtórnego połączony jest z końcem uzwojenia pierwotnego, a koniec z pierścieniem kolektora, po czym poprzez szczotkę połączony z palcem rozdzielacza wysokiego napięcia.

Jako materiał styków stosowana jest platyna i jej stopy z irydium. Ze względów oszczędnościowych stosuje się również styki wolframowe. Odstęp pomiędzy stykami przerywacza w chwili jego otwarcia nie powinien przekraczać 0.4 mm. odstęp ten można regulować za pomocą, śruby kowadełka. Usterki w działaniu zapłonu mają często swoje źródło w nieodpowiednim odstępie styków.