Korbowód Kubota Z750

Korbowód do silnika Kubota Z750 oferowany przez naszą firmę, dostępny od ręki w większości przypadków. Do korbowodu Kubota Z750 możesz nabyć panewki. Posiadamy panewki Kubota Z750 nominalne oraz nadwymiarowe.

Jeśli masz pytania, chcesz zapytać o dostępność – zadzwoń.

Korbowód Kubota Z751

W ofercie również korbowód do silnika Kubota Z751.

System smarowania mieszankowego stosowany jest w dwusuwowych silnikach gaźnikowych ze sprężaniem w skrzyni korbowej (głównie w motocyklach), w których ze względu na sposób pracy tych silników olej nie może być magazynowany w skrzyni korbowej. System ten polega na mieszaniu oleju z paliwem w pewnym określonym stosunku. Ze zbiornika olej wraz z benzyną zasysany jest przez gaźnik do skrzyni korbowej, w której olej osiada na częściach mechanizmu korbowego, tworząc na ich powierzchniach warstewkę oleju. System ten, możliwy jedynie przy zastosowaniu tocznych łożysk korbowodu i łożysk głównych, jest nadzwyczaj prosty i niezawodny. Poza tym wyłącza on możliwości uszkodzenia silnika, wynikające z braku oleju, a jednocześnie pozwala obciążyć silnik na pełną moc natychmiast po uruchomieniu, bez obawy’ jego zatarcia. Smarowanie mieszankowe ma jednak i poważne wady: część oleju dostaje się razem z paliwem do komory spalania, gdzie ulega spaleniu powodując nadmierne zużycie, tworzenie się naguru i zapiekanie się pierścieni tłoków. Poza tym lepkość oleju obniża się wskutek rozcieńczenia benzyną. System ten wymaga używania oleju o szczególnie wysokich własnościach, mineralnego pochodzenia, o małej zmianie lepkości w zależności od temperatury.