Panewki wału korbowego Kubota Z602

W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota Z602. Posiadamy panewki Kubota Z602 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).

W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.

Zapytaj również o inne części Kubota Z602. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.

Niejednorodność składu mieszanki wewnątrz jednego cylindra powoduje konieczność dostarczania większej ilości powietrza dla pełnego spalania mieszanki, niewyzyskanie całej przestrzeni cylindra, a zatem zmniejszenie mocy. Zasadnicza trudność uzyskania odpowiedniej mieszanki polega na tym, że odparowanie paliwa i wymieszanie go z powietrzem powinno przebiegać w bardzo krótkim czasie (0,04        0.07 sek). W wyniku przyspieszenia odparowania i wymieszania paliwa stosuje się szereg sposobów:

a) silne odmuchiwanie powierzchni kropelek paliwa, które zachodzi w dyfuzorze jednocześnie z ich rozdrabnianiem,

b) zwiększenie powierzchni parowania paliwa drogą rozpylenia paliwa na bardzo drobne cząsteczki (jest to zagadnienie dotychczas sporne),

c) obniżenie ciśnienia ośrodka, do którego paliwo wypływa, co znacznie sprzyja rozdrobnieniu,

d) podgrzewanie paliwa, podnoszące aktywność jego cząsteczek i ułatwiające odparowanie,

e) zastosowanie paliwa łatwo parującego, i zastosowanie układów, w których z rozpylacza wypływa nie samo paliwo, lecz mieszanina drobnych kropelek paliwa i pęcherzyków powietrza.