Głowica silnika Kubota Z600

Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota Z600 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota Z600 dostępna jest na miejscu.

Głowica silnika Kubota Z600

Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota Z600 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.

W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.

Podział skrzynki korbowej może być na wysokości osi wału korbowego lub poniżej łożysk głównych. Podział na wysokości osi wału wymaga stosowania lanej miski olejowej, gdyż konieczne w tym przypadku jej ukształtowanie sprawia wiele trudności przy wykonaniu z blachy. Również utrudnione jest uszczelnienie wału korbowego w miejscu jego wyjścia z kadłuba, ponieważ pierścień uszczelniający musi być wtedy osadzony w dwóch różnych częściach. Dlatego wydaje się celowe stosować drugie rozwiązanie, tym bardziej że zapewnia ono większą sztywność. W tym przypadku miska olejowa jest bardzo prosta i może być wytłoczona z blachy stalowej, co daje znaczne obniżenie kosztów w stosunku do odlewanych ze stopu lekkiego lub niekiedy z żeliwa.