Zawór ssący i zawór wydechowy Kubota Z500

Oferujemy zawór ssący i zawór wydechowy Kubota Z500. Podczas składanie zamówienia mailowo lub telefonicznie, podaj nam wymiary starych zaworów Kubota Z500.

Zawory głowicy Kubota Z500

Możesz u nas zakupić również uszczelniacze zaworów  oraz prowadnice zaworowe Kubota Z500.

Do niedawna najbardziej rozpowszechnionym sposobem przebudowy silników z zapłonem samoczynnym na paliwo gazowe było przekształcenie ich w silnik z zewnętrznym tworzeniem mieszanki i zapłonem iskrowym. W tym celu pompę wtryskową i wtryskiwacz zastępowało się instalacją zapłonową. Zastosowanie jednak tego sposobu pociąga za sobą konieczność gruntownej rekonstrukcji silnika. Silnik po takiej przebudowie nie może pracować na paliwie płynnym zarówno ciężkim, jak i lekkim. Dla dwusuwowych silników najbardziej rozpowszechniony jest obecnie sposób z oddzielnym doprowadzeniem powietrza i gazu. W tym przypadku przepłukanie silnika odbywa się za pomocą powietrza, a w początkach suwu sprężenia wtłaczany jest gaz przez specjalny zawór: tu wyzyskuje się ciśnienie gazu w butli. Zapłon sprężonej mieszanki gazowo-powietrznej odbywa się za pomocą paliwa płynnego, wtryskiwanego w końcu procesu sprężania. Ten sposób wyłącza zupełnie stratę paliwa w procesie przepłukania cylindrów, lecz wymaga pewnej przeróbki silnika.