Czujnik ciśnienia oleju Kubota Z402

W sprzedaży czujnik ciśnienia do silnika Kubota Z402. Oferujemy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Oprócz czujnika ciśnienia Kubota Z402 w ofercie również inne elementy osprzętu takie jak np. przekaźnik do świec, regulator napięcia i inne.

Niektóre z wymienionych wyżej badań przepro­wadzane są na egzemplarzu maszyny, produko­wanej seryjnie stanowiąc niezbędną składową życia maszyny (produkcja —^ praca — naprawa).

W trakcie produkcji maszyny prowadzone są przez kontrolę fabryczną badania zgodności z do­kumentacją w zakresie wymiarów (tolerancje), obróbki (gładkość i twardość powierzchni), mate­riałów (zwłaszcza na elementy wymagające ma­teriałów atestowanych) oraz montażu (czy kolej­ności montażu i wzajemne położenie montowa­nych elementów jest prawidłowe). Te same ba­dania powtarzane są w potrzebnym zakresie przy kolejnych naprawach maszyny.

Przed przekazaniem na budowę zarówno nowej, jak i naprawionej maszyny, dokonywane są ba­dania prawidłowości działania mechanizmów, a zwłaszcza sprzęgieł, hamulców, ograniczników ruchów oraz sygnałów ostrzegawczych. Badania te powinny być przeprowadzone ponadto przez operatora przed rozpoczęciem pracy. W przy­padku maszyn objętych dozorem technicznym (np. żurawie wieżowe) przed dopuszczeniem ma­szyny do pracy na danej budowie musi być ona zbadana przez urząd dozoru technicznego. Po przepracowaniu przez maszynę na budowie określonej w dokumentacji techniczno-ruchowej liczby godzin, maszyna powinna być poddana ba­daniom diagnostycznym, które w połączeniu z badaniami techniczno-ekonomicznymi pozwolą na podjęcie decyzji o naprawie określonych ze­społów lub o złomowaniu maszyny. Przyczyną poddawania maszyny badaniom diagnostycznym przed osiągnięciem liczby godzin kwalifikującej ją do tych badań może być awaria maszyny. Podobny jest cykl badawczy każdej maszyny pochodzącej z importu.